You are here: / Kuchnia / Gotowanie na odchudzanie

Gotowanie na odchudzanie

kulinaria (15)
8.00 avg. rating (75% score) - 1 vote

kulinaria (15)Da się gotować z mniejszą ilością kalorii, wystarczy wiedzieć jakie produkty wybierać oraz jakich tricków stosować.
Jakie produkty pomogą w odchudzaniu?
1. Jogurt grecki.
Ma bardzo dużo białka (aż dwa razy więcej niż w normalnych jogurtach). Białko jest dłużej trawione przez co bardziej cię nasyci.
2. Komosa ryżowa.
Zawiera bardzo dużo białka, bo aż 8 gram na szklankę produktu, bardzo bogata w błonnik oraz łatwa do przygotowania.
3. Cynamon.
Dzięki niemu wyeliminujesz dużo kalorii, które spożyłbyś jedząc cukier.
4. Winogrona.
100 kcal w dwóch szklankach tego produktu. Winogrona także bardzo sycą.
Jakie tricki zastosować?
Jeśli lubisz produkty takie jak majonez albo sok owocowy to nie musisz z nich rezygnować! Wystarczy rozcieńczyć sok wodą, a majonez jogurtem.
Odtłuszczaj jedzenie stopniowo. Gdy będziesz tak postępować twój organizm powoli będzie przyzwyczajał się do nowego smaku.
Jeśli gotujesz zupę, rób to na wywarze z kurczaka lub indyka, a zabielaj ją mlekiem.
Sosy zagęszczaj mąką ziemniaczaną lub uduszonymi oraz zmiksowanymi warzywami.

Zobacz także:

YOU MIGHT ALSO LIKE