You are here: / Odchudzanie / Kwasy Omega 3

Kwasy Omega 3

Kwasy Omega 3 (8)
8.00 avg. rating (75% score) - 1 vote

Kwasy Omega 3 (8)Kwasy tłuszczowe nienasycone Omega 3 wpływają niezwykle pozytywnie na nasz organizm. Przede wszystkim, wchodzą w skład budowy błon komórkowych znajdujących się w naszym organizmie, co powoduje, że warto je suplementować, aby proces regeneracji organizmu był jak jak najszybszy i jak najbardziej efektywny. Suplementując kwasy Omega 3, konieczne jest zachowanie równowagi pomiędzy dostarczaniem sobie owych kwasów z kwasami Omega 6. Oba rodzaje tych kwasów występują naturalnie w pożywieniu (świetnym źródłem są na przykład ryby). Dieta przeciętnego człowieka wygląda niestety tak, że stosunek jednych do drugich wynosi 20 do 1. taka nierównowaga doprowadza do powstawania wielu alergii, które są współczesną plagą wśród dzieci. Aby dostarczyć sobie odpowiednią ilość kwasów, wystarczy zdrowa suplementacja, a także dbanie o prawidłową dietę. Łosoś, śledzie, halibuty, a także takie ryby morskie jak pstrągi, czy morszczuki lub dorsze zawierają odpowiednią ilość kwasów (mówimy tutaj o dziennej, obiadowej porcji takiej ryby).

Zobacz także:

YOU MIGHT ALSO LIKE